Co poskytovat?

Co se dá pomocí WiFi marketingu poskytovat aneb typy obsahu

 

WiFi marketing má rozsáhlé možnosti využití, v následujících odstavcích se podíváme na ty nejobvyklejší.

Nastavení captive portal

Jak se můžete dočíst v sekci Glosář, captive portal je webová stránka, nak terou je uživatel automaticky přesměrován předtím, než začne moci internet používat normálně. Může se jednat o internetové stránky provozovatele WiFi marketingové kampaně, nebo například stránky věnované konkrétnímu produktu, který chce propagovat.

Banner + landing page

Po spuštění webového je uživateli zobrazen reklamní banner a pokud na něj uživatel klikne, je přesměrován na příslušnou webovou stránku (landing page) . Zobrazení banneru může být časově ohraničeno – tzn, že je banner uživateli zobrazován například po dobu deseti vteřin, pokud na něj po tu dobu klikne, je přesměrován na landing page, pokud ne, je mu po uplynutí stanoveného času zobrazena jeho homepage.

Zasílání newsleteru

Po spuštění internetového prohlížeče je uživatel vyzván k zadání svého emailového kontaktu pro zasílání newsleteru, čímž je podmíněn přístup k internetu. Tímto způsobem se dá rozšiřovat firemní databáze kontaktů pro zasílání akčních nabídek a tak podobně.

Likeování na sociální síti Facebook

Uživateli je po spuštění internetového prohlížeče zobrazena stránka, na které je vyzván k udělení like (to se mi líbí) na sociální siti Facebook pomocí tlačítka umístěného přímo na stránce, čímž je podmíněno získání přístupu k internetu. Samozřejmě ne všichni mají vytvořený profil na této sociální síti, tento problém lze řešit vložením alternativní možnosti v podobě zadání například emailového kontaktu pro zasílání newsleteru.

Stažení aplikace

Uživatel je po spuštění internetového prohlížeče vyzván ke stažení aplikace. Obsah aplikace vždy záleží na místě, kde je kampaň nasazena a na jejím cíli, může se jednat o průvodce museem či památku, ale také kupříkladu aplikace sloužící k objednání dovozu jídla z restaurace. Důležitý je fakt, že stažení aplikace může být povinné (pro získání internetového připojení), ale také dobrovolné. Vzhledem k vysoké přenosové rychlosti WiFi je možné zasílat poměrně propracované mobilní aplikace.

Napsat komentář